جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

گرفتن بوی بد گوشت گوسفندی

مرینت کردن گوشت گوسفندی
فهرست مطالب

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]گوشت گوسفندی به دلیل منابع طبیعی زیاد و ویتامین های مورد نیاز بدن باید در سبد غذایی قرار بگیرد. یکی از مشکلات گوشت گوسفندی، بوی بد یا بوی زهم گوشت است که بسیاری از افراد از مصرف آن صرف نظر می کنند. با ما همراه باشید تا به روش هایی جهت از بین بردن و گرفتن بوی زهم گوشت گوسفندی بپردازیم.

دلایل بوی بد گوشت گوسفندی چیست

گوشت به عنوان یکی از محصولات پروتئینی ارزش غذای بسیار بالایی داشته و در پخت بسیاری از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گوشت مانند گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و انواع گوشت سفید طعم و بوی متفاوتی دارند. روش های مختلفی برای از بین بردن بوی بد گوشت وجود دارد که می توانید با استفاده از این روش ها اقدام به از بین بردن این بوی بد نمایید. ممکن است بوی بد گوشت از خون یا خونابه داخل بافت گوش و چربی های آن باشد که با شستن آب سرد می توانید مقداری از این بوی نامطبوع گوشت را از بین ببریم.

دلایل بوی بد گوشت گوسفندی چیست

شما عزیران می‌توانید جهت استعلام قیمت گوشت گوساله، گوشت گوسفند و مرغ با شماره های زیر تماس حاصل نمائید:

روش های از بین بردن بوی بد گوشت گوسفندی

شست و شو گوشت با آب نمک

یکی از آسان ترین راه های از بین بردن بوی بد گوشت گوسفندی استفاده از ترکیب نمک و نشاسته است. می توانید نمک را مقداری سرکه حل کرده و این مواد را به آرامی در محلول قرار دهیم. پس از یک دقیقه گوشت را آبکشی کرده و می توانید بدون بوی بد گوشت را استفاده نمایید. در صورت استفاده از این روش تا مقدار قابل توجهی بوی بد گوشت از بین می رود.

ترکیب سیر و سرکه

سرکه و سیر له شده هر دو بو و طعم بسیار تندی دارند. اگر گوشت را در این ترکیب قرار دهید می توانید آبکشی کرده و استفاده نمایید. سرکه و سیر له شده را با توجه به میزان گوشت ترکیب نمایید. پس از ۳۰ دقیقه به صورت کامل با آب شستشو دهید. برای خرید سردست گوساله بدون استخوان ومحصولات دیگر می توانید به سایت سالم پروتئین مراجعه نمایید

مرینیت گوشت گوسفندی

مرینیت یا به عبارت دیگر طعم دار کردن گوشت گوسفندی و گوشت گوساله یکی دیگر از راه های از بین بردن بو و طعم گوشت است. می توانید پس از خرید و آبکشی گوشت با توجه به مزینیت دلخواه خود بوی گوشت را از بین ببرید.

روش های مختلفی برای مرینیت گوشت گوسفندی وجود دارد که می توانید از ترکیب زعفران، سیر و پیاده رنده شده و انواع چاشنی ها و ادویه ها استفاده نمایید. پس از ترکیب چاشنی های مورد نیاز خود گوشت را به مدت ۳ الی ۴ ساعت در ترکیب مد نظر استراحت دهید. می توانید از انواع سس مایونز و سس خردل نیز جهت مرینیت گوشت نیز استفاده نمایید. این روش برای طعم دار کردن انواع گوشت جهت پخت استیک است.

مرینت کردن گوشت گوسفندی

استفاده از آرد نانوایی

اگر ترکیب سرکه یا مرینیت خاصی برای گوشت ندارید، می توانید از روش ساده تر استفاده نمایید. در این روش گوشت را پس از آبکشی کامل خشکی کرده و با ۱۰۰ گرم آرد کامل بپوشانید. پس از یک الی دو ساعت می توانید گوشت گوسفندی را دوباره آبکشی کرده و استفاده نمایید. پس از آبکشی نیز گوشت را کامل خشک کرده و پس از آن در فریزر نگهداری یا غذای مورد نظر خود را طبخ نمایید.

جمع بندی

روش های دیگری جهت گرفتن بوی بد گوشت گوسفندی وجود دارد که می‌توانید از ترکیب سرکه و آب، ترکیب آبلیمو و کیوی، پیاز و فلفل دلمه ای و غیره استفاده نمایید. اگر قصد خرید گوشت با کیفیت و تازه را دارید، می توانید از مجموعه سالم پروتئین در بسته بندی های اختصاصی و بهداشتی با تخفیفات ویژه خریداری نمایید. جهت مشاهده محصولات به فروشگاه این مجموعه مراجعه نمایید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات پرفروش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه