جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی

کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی
فهرست مطالب

وجود چربی در گوشت یکی از مواردی بوده که بسیاری از مشتریان برای خرید گوشت با آن مواجه می شوند. با اطلاع از میزان چربی قسمت های مختلف گوسفند می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. برای کسانی که رژیم غذایی داشته یا در دوره های ویژه برای مسابقات هستند، کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی را در ادامه بررسی می کنیم.

خرید گوشت گوشفندی

معرفی قسمت های مختلف گوشت گوسفند

فیله گوسفندی

فیله گوسفندی یکی از قسمت‌ های خوراکی گوسفند است که معمولاً برای پخت و آماده ‌سازی انواع غذا های گوسفندی استفاده می‌ شود. گوشت فیله گوسفندی قسمتی از گوسفند در نزدیکی ستون فقرات است. این قسمت دارای ترکیبی از پروتئین ‌ها، ویتامین ‌ها و مواد معدنی است که به سلامتی بدن کمک می‌کنند. گوشت فیله گوسفندی به دلیل کمترین مقدار چربی و کالری نسبت به سایر قسمت‌ های گوسفندی محبوبیت دارد.

این گوشت به صورت پخته، سرخ شده، سوخاری یا در انواع غذا های خوراکی مانند کباب، استیک و ساندویچ ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. پس در نتیجه فیله گوسفندی یکی از کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی شناخته می شود. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش عمده و خرده انواع گوشت قرمز و سفید مجموعه سالم پروتئین بوده که می توانید جهت خرید انواع گوشت گوسفندی مانند فیله گوسفندی به این مجموعه مراجعه کنید.

کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی

ران گوسفندی

ران گوسفندی یکی دیگر از قسمت ‌های گوسفند است که معمولاً بافت نرمی داشته برای پخت و آماده ‌سازی انواع غذا های گوسفندی استفاده می ‌شود. این قسمت در بخش پایین تنه گوسفند قرار دارد و دارای مقدار قابل توجهی گوشت و مواد مغذی است. گوشت ران گوسفندی می ‌تواند سوخاری، کباب، غذا های خوراکی و حتی آب‌ پز تهیه شود. همچنین، استفاده از تنوع ادویه ‌ها و طعم ‌دهنده ‌ها می ‌تواند به طعم خاص و لذیذی این قسمت افزوده شود. در ادامه به کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی می پردازیم.

گردن گوسفندی

گردن گوسفندی قسمت‌ از لاشه گوسفند بوده که در تهیه انواع پلو و خورشت ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این قسمت از گوسفند حاوی مقدار مناسبی گوشت و استخوان است که برای تهیه انواع غذا ها استفاده می شود. در نظر داشته باشید گردن گوسفندی چربی متناسبی دارد که باعث لذیذ شدن گوشت می شود.

گوشت گردن گوسفندی در تهیه غذا های سنتی و محلی نیز کاربرد دارد و در برخی غذا های خورشتی به‌کار می‌رود. همچنین، به دلیل مقدار گوشت و استخوانی که دارد، می ‌توان از آن برای تهیه برخی غذا های دیگر نیز استفاده کرد. برای خرید گردن گوسفندی با کیفیت و تازه با بسته بندی بهداشتی و تاریخ انقضاء می توانید به صفحه محصول سالم پروتئین مراجعه کنید.

همچنین بیشتر بخوانید: بهترین روش شستشوی گوشت ⇦

قلوه گاه گوسفندی

قلوه گاه گوسفندی نیز یکی از بخش هایی بوده که چربی کمتری نسبت به قسمت های دیگر گوسفند دارد. در تهیه گوشت چرخ کرده و محصولات مشابه از قلوه گاه گوسفند استفاده می شود. به طور کلی کم چرب‌ترین قسمت گوشت گوسفندی عمدتاً در منطقه لاغر تر داخل ران قرار دارد. این قسمت گوشت سالم تر بوده و کمترین مقدار چربی و کالری در مقایسه با قسمت‌ های دیگر گوسفند دارد.

محصولات پرفروش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه