جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بهترین قسمت گوشت گوسفندی برای خورشت

گوشت خورشتی گوسفندی کدام قسمت گوسفند است
فهرست مطالب

گوشت خورشتی گوسفندی کدام قسمت گوسفند است؟ در زمان پخت و پز می توانید با توجه نوع گوشت برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین قسمت های گوشت گوسفند برای خورشت با ما همراه باشید.

بهترین قسمت های گوسفند برای خورشتی

سرسینه

یکی از بهترین قسمت های گوشت گوسفندی سرسینه یا قفسه سینه است که شامل زیر سینه گوسفندی نیز می شود. این قسمت گوشت بسیاری داشته و با توجه به بافت بی نظیر آن باعث طعم بهتر گوشت می شود.

خرید گوشت گوسفندی ⇦

گوشت سردست گوسفندی

سردست یکی از قسمت هایی است که بافت بسیار نرمی داشته و زود تر از قسمت های دیگر گوسفندی می پزد. از سردست و گردن گوسفندی می توانید در هنگام پخت انواع پلو مانند باقالی پلو با ماهیچه، انواع خورشت ها و غیره استفاده نمایید. در نظر داشته باشید سردست گوسفندی دارای ماهیچه بوده که طعم و عطر بی نظیری دارد.

خرید گردن گوسفندی  ⇦

خرید سردست گوسفندی  ⇦

کتف و ران گوسفندی

کتف در واقع نیم تنه پایین گوسفند بوده که می توانید از گوشت این قسمت برای کاربرد های مختلفی استفاده نمایید. ران گوساله قیمت کمتری داشته و در مقایسه با بقیه قسمت های گوسفند از چربی کمتری برخوردار است. بسیاری از افرادی که رژیم های غذایی لاغری دارند، می توانند در رژیم غذایی خود از گوشت کتف و ران گوسفندی استفاده نمایید.

اگر قصد خرید کتف و ران گوسفندی را دارید، برای اطلاعات بیشتر جهت خرید آنلاین یا استعلام قیمت عمده یا خورده به صورت بسته بندی شده به سایت سالم پروتئین مراجعه کنید.

گوشت خورشتی گوسفندی کدام قسمت گوسفند است

ارزش غذایی قسمت های مختلف گوشت گوسفندی

ارزش غذایی بخش های مختلف گوسفند با همدیگر متفاوت بوده اما از نظر کلی گوشت گوسفندی بسیار مقوی تر از گوشت گوساله و گوشت سفید است. سعی کنید با توجه به کاربرد آن خریداری نمایید.

بهترین خورشت ها با استفاده از گوشت گوسفندی

خورشت به غذای آبداری می گویند که از ترکیب گوشت گوسفند تهیه می‌شود و در بین غذاهای ما ایرانی ها محبوب و پر مصرف است. برای مثال انواع خورشت های محبوب با گوشت گوسفندی را می‌توان خورشت قیمه، قیمه بادمجون، خورشت قورمه سبزی، خورشت کرفس، خورشت به خورشت کدو، خورشت خلال کرمانشاهی، خورشت پیچاق قیمه و … که با ترکیبات انواع سبزیجات معطر،گوشت خورشتی، هویج، سیب زمینی و غیره تهیه و مورد مصرف قرار می‌گیرد. عموما گوشت گوسفندی برای پخت بهتر در دمای کمتر و با زمان لازم انجام می شود تا به صورت کامل پروسه پخت گوشت کامل طی شود. این مورد جز فوت و فن های پخت گوشت است. سعی کنید در هنگام پخت گوشت آب سرد به آن اضافه نکنید. همیشه آب جوش یا گرم اضافه نمایید

خرید گوشت خورشتی گوسفندی

در نظر داشته باشید برخی از قسمت های گوشت برای خورشت یا کاربرد های دیگر مناسب نبوده و سعی کنید گوشتی را خریداری کنید که در زمان پخت طعم لذیذی داشته باشد.
توجه به کیفیت گوشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گوشت خورشتی باید از لحاظ ظاهری تازه بوده و خون مردگی یا رنگ رفتگی نداشته باشد. اگر گوشت ظاهر پر رنگ تری داشته باشد، احتمالا یا گوشت کهنه بوده یا در معرض هوا قرار گرفته و خشک شده است. جهت خرید گوشت باکیفیت به همراه بسته بندی بهداشتی به صورت عمده و خرده می توانید به فروشگاه سالم پروتئین مراجعه نمایید.

همچنین بیشتر بخوانید: کم چرب ترین قسمت گوشت گوسفندی ⇦

محصولات پرفروش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه